Vybraný příspěvek

HUMBOOK FEST 2019!

13. 7. 2017

Co nového, Mau?

Rozhodla jsem se, že na blogu dlouho nebyl článek o tom, co nového se děje v mém životě. Vím, že je především zaměřený na knihy a seriály, ale občas je dobré takové malé okénko do života autora - nebo ne? Ráda bych se vám takto přiblížila, abyste měli možnost si na mně udělat nějaký bližší názor i mimo to, co je v informacích o mně. Pokud vás tedy zajímá, jak jsem změnila práci, vzhled a některé další věci, čtěte dál.

First thing first. Zmínila jsem změnu práce - tím ovšem nemyslím to, že bych skončila se školou. Taková změna se zatím nekoná, protože to by mi daly doma asi pár facek. Mluvím tu o mé brigádě. Posledně se můžete pamatovat mé nadšení z práce v Ústecké pobočce The Candy Store. Možná vás zajímá, proč jsem skončila, když se mi dle posledního článku o něm, ta práce tak líbila. Vezmu-li to ve zkratce, šlo o špatné pracovní podmínky a vztahy. Od nového roku jsem kromě smlouvy nedostala ani příliš směn, což sváděli na to, že studuju a nejsem dost flexibilní a završili to tím, že údajně proběhlo tolik změn, že bych div nepotřebovala školení. 
Teď bych chtěla podotknout, že jsem tam jako jediná vydržela od otvíračky (15. srpna) až do chvíle, kdy (a teď se podržte) jsem dostala "padáka" odstraněním ze skupinové konverzace. Takže tak.
Nicméně mne to nijak extra nerozházelo, protože jsem od půlky května začala pracovat na novém místě, které je útěchou mého srdce, ale postrachem mé peněženky. Tím místem je knihkupectví Dobrovský. Ačkoliv práce v knihkupectví neznamená, že si můžu číst jak chci nebo nedostávám knihy zadarmo, pořád mám okolo sebe milý kolektiv - který zbožňuju už jen proto, jak rychle mne mezi sebou přijali, ale jasně, najdou se i výjimky - a prostředí, ale taky mám možnost debatovat o knihách jak s kolegyněmi, tak i se zákazníky. Je to něco pro mé knihomolské srdíčko a zároveň o krok blíže splnění si svého snu jednou vlastnit hybrida knihkupectví a kavárny. Zábavná vsuvka pro vás - holky už mi dělají čárky kolikrát někoho vedu k Harry Potterovi nebo zmíním své tetování.
Další změna v mém životě se týká vzhledu. Nebojte - nezhubla jsem. I tak jsem ale o pár kilo lehčí, protože jsem si nechala ostříhat vlasy! Pro ty, co mě příliš neznají, je to možná něco tak elementárního, že by to nestálo za zmínku, nutno ale podotknout, že pro mne to je velice významný milník. Hlavně proto, že prakticky celý svůj život mám dlouhé vlasy. Byla to taková moje charakteristika - dlouhé a většinu času blonďaté vlasy, to je prostě Marťa. Před Vánoci jsem si řekla, že by to chtělo radikální změnu, ale kadeřnice mne ukecala a tak "radikálnost" skončila někde u 10 cm. Tentokrát jsem už ale opravdu chtěla něco, co půjde vidět a jelikož mi vlasy opět narostly, šlo to zase o větší kus - tentokrát to bylo skoro 30 cm! A víte, co se říká - žena, která si ostříhá vlasy, je připravená na to, změnit celý svět.
Do změn bych ráda přidala i zmínku o návratu mé kamarádky Míši z Ameriky. Tahle informace je velmi důležitá pro další sdělení, proto jej nesmím vynechat. S návratem Mišky se zrodilo něco, čemu teď říkáme Tři mušketýři a d'Artagnan. Je to mé společenství prstenu, rytíři kulatého stolu, mé FML (pro fandy 13RW). S Míšou, Pepíčkem a Janičkou jsme teď něco jako Fantastická čtyřka - i když nám Janička na nějakou chvíli odletěla do LA. Tyhle lidi jsem ve svém životě potřebovala a já jsem ráda, že jsem je i za tak zvláštních okolností našla. Ačkoliv by se dalo říct, že mám hodně přátel, takových jako oni jsem dost neměla a teď už mám je a nic jiného nepotřebuju! Na fotce s námi sice Janička není, ale až se vrátí, určitě to změníme! Zatím ji můžete sledovat na YouTube - odkaz tady.
S Míšou má taky souvislost další téma a tím je takový malý pokus o start našeho osobního "projektu" (vím, jak Janča nesnáší tohle slovo), který jsme nad vínem společně s Pepíčkem vykoumaly při výkladu mého snu z té noci. Vynechám můj sen, jelikož to by vydalo na celý nový článek, ale princip  stojí na vdechnutí nového života starému oblečení - počínajíc džínovinou a košilemi. Jelikož jsme všichni 3 kreativní lidé a každý máme podle mě světu co nabídnout a stejně tak má každý z nás svůj styl, chceme vytvářet jedinečné kousky z oblečení, který už jedním životem prošlo a teď ho může mít znovu. (Heh, trošku jako bych viděla jeden z Příběhů z druhé ruky, co?) Čeká nás tedy hodně šití, prolítání second-handů, stříhání a možná i propíchaných prstů od jehel, ale taky hodně srandy - o čemž jsme se přesvědčily už s Míšou, se kterou jsme zkusily něco udělat s prvními kousky, které jsem vyhrabala ve skříni. Plánujeme je pak hezky nafotit a poslat na Vinted, kde si určitě najde novou majitelku, které udělá radost. O tento projekt se pak podělíme i s Janičkou, až se nám vrátí (a pokud se nám bude dařit) a doufáme, že i ona nám do toho vloží trochu své úžasné osobnosti. Nebojte se, určitě se tu o tom ještě bude psát.
Když už jsem nakousla to psaní - novinky zasáhly i samotný blog. Kromě nového designu (který spousta lidí haní, ale stojím si za tím, že vystihuje mou osobnost a pointu blogu), do kterého jsem konečně zařadila i Harryho, jsem vypustila už i nový druh příběhů s názvem Absolutně Zbyteční Superhrdinové. Tato série opět bude obsahovat krátké povídky, jako pomalu končící Příběhy z druhé ruky, jen tentokrát to bude o superhrdinech, kteří neměli na své superschopnosti štěstí, jako měl Superman nebo Spider-man. Pokud vás to zajímá, klikněte na odkaz a dejte mi do komentářů vědět, jak se vám líbí téma ale i forma příběhu, je to pro mne velice důležité!
Tak tohle byly novinky ve světě Mau, která se vám snaží pravidelně přinášet radost v podobě recenzí, doporučení či prostě jen příběhu na pobavení. Jsem ráda, že pravidelných čtenářů přibývá a já vás všechny vítám v mém doufejme kouzelném světě a snad se vám čas strávený tady bude patřičně líbit!

Pokud vám něco na blogu chybí nebo by se vám líbilo o mne vědět něco víc, nebojte se napsat do komentářů! Tipy na články, informace, které by vás o mne mohly zajímat - prostě co vás napadne! 

2 komentáře:

  1. Dlouho přemýšlím o ostříhání vlasů, ale zatím jsem k tomu nenašla odvahu :D Respekt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic to není, nejde ani o odvahu, jen to chce bejt dostatečně vytočená z dlouhých vlasů a jít ke kadeřnici :D

      Vymazat